13 Şubat 2011 Pazar

biri vardi cani sikilan

cani o kadar sikildi ki, tuttu etrafindakilerin iki yuzlululerine kafayi takti.  siradan iki yuzluluge degil, bloggerlarin, twitcilerin, facebook statusculerinin, butun cool insanlarin iki yuzluluklerine.  "Benom hakkumda ne dosundugunuzu omursamiyorum tomom mu?" iki yuzlulugu varya, iste o.
Ilk itraf benden gelsin o zaman, benim hakkimda ne dusundugunuzu umursuyorum(o kadar da zor degilmis di mi?)
valla. cidden, ustelik sadece tanidigim ve sevdigim azinligin da degil, tanimadigim, bilmedigim, potansiyel olarak guzel insanlar olabilecek herkesin beni dusunduklerinde beyinlerinden gecen kelimeleri umursuyorum, onemsiyorum, meak ediyorum. Sizin de yaptiginiz gibi. Onun da, bunun da, sunun da, senin de yaptigin gibi. Yani hani ergenleri asagilayip sonra da ''ya kulaga cok mu ergen geldi bilemedim'' demek gibi,  public ortamlarda fazla duygusal takilmamak gibi, yazilarimizi yazdiktan sonra ufak editler yapmak gibi. bunlara gerek yok, hayatinin her evresinde cool olmak zorunda degilsin sen bacim. kulaga eglenceli, esprituel, yaratici bir dahi gibi gelmek zorunda degilsin. O cool siyah gozlukleri takip, insanlarin senin hakkinda ne dusunduklerini onemsememek zorunda da degilsin.
biliyoruz ki, what reaaally matters , bu onemseme noktasina gore begenilmek ve takdir gormek icin elmalari firlatip, armutlari tutup tutmadigin, oyunu buna gore oynayip oynamadigin. Ki sanirim benim bu noktaya gore durdugum yer Salma Hayek'in Desperado'daki hali kadar acik.

Yoksa gerisinden bize ne?
bu baglamda bence kilo aldim diyen zayif kiz olmanda bir sorun yok, eger hissettigin buysa. 

gerci kilo aldim diyen laik kiz olsan uzulebilirdim.
yada sadece laik bir kiz.
 o bi sorun olurdu heralde.
ekso ekso


1 yorum:

nc dedi ki...

bence sen oldugun her halde mukemmelsin -hissettigim bu-, ha laik olsan baska. o zaman o sipidik penguenler gibi kafan vururdum zevkle. love you.