20 Şubat 2011 Pazar

mesk

hic beni cok ozel hissettiren biriyle beraber olmadim, en azindan ask bazinda. arkadaslarimin hemen hemen hepsi cok ozel ve guzel insanlar ve neredeyse hepsiyle cok ozgun bir bagim var ama is birine her seyinizi vermeye, onunla delicesine zayifliklarinizla ve onun zayifliklariyla ve ruhun en ufak kirintisina ve soylenmemis her kelimenin ucuncu hecesine kadar beraberce var olmaya ve gercekten var olmaya, benim tek basima var oldugum duzlemde var olmaya geldiginde. o is yasti. denemedim bile. bir kac yada belki sadece bir kisiyle cok ozedim, yani yanizken olabildigim kadar ozel ama  o da ask degi, sadece iki kendi duzlemlerinde yalniz yuruyen ama paralel insanin birazda dusmanca bi meraklilikla dayanismalariydi. ne aradigim ne de istedigim sey.
bu gun istedigim seyle bulmayi umit dahi edebildigim sey arasinda arz talep hayal kirikligi ve gorunmez nokta dortgeni duruyor.
biriyle oylesine ozel bir seyler yasamak istiyorum ki, ozel derken, hani dunya sadece sizin icin yaratilmis da, megersem bu bi filmmis de , siz de bas rolmussunuz de, hani bazen ben hayati nerdeyse boyle yasiyorum ya, onunla da oyle olabilsin istiyorum.
hollywood olalim, romantizmin amina koyalim degil. ya sen beni anladin ya. anlamadiysan da zeten bi siktir git sana mi aciklicam kendimi it.
sanirim soylemye calistigim sey oyle biri olsun ki hayatimda ister, bi haftaligina iste bi ay ister bi yil, hayati yasamak ona degsin, onun icin o da benimicin yaratilmis kadar olalim, kavga edelim ve seviselim.
sunu yazarken ne farke ttim? icimdeki Ted bazen sinir tanimiyor.
of. boyle seyler yazip sonra da okudukca icim karariyor.biri beni durdursun.

3 yorum:

adım yok dedi ki...

ted mosby bizimleydi.

tmca dedi ki...

galiba ortada bi mail adresi olmadığından bu manyakça yorumlarımız dönüyor.ulan en son doğru düzgün kullanmadığım saçma sapan twitter hesabımdan seninkini izlemeye aldım ama bu biçimde olacak gibi değil

fable dedi ki...

o twitter gercekten seninse cok yonlulugunle burnumu kanattin.