20 Şubat 2011 Pazar

sag duyu nedir bebek

sorun su ki kucuk tatli oyunlar oynamak istemiyorum, belki baska bir zaman olsa baska bir gun, tahtanin sonuna kadar yururdum ve hatta atlardim da, ama bu gunlerde degil, bu gunlerde kucuk oyunlar kaybetmemem gereken degerli zamandan caliyorlar.

ama bir kere daha varim.
kucukken dramatik bir hayatim olsun isterdim, surekli erkek arkadas sorunlari, aile kavgalari, cok cok onemli oooow buyuk problemleri olan arkadaslarimin hayatinda en azindan bir seyler odugunu dusunurdum. hic dramatik bir hayatim olmadi, oldugu anlarda bundan keyif alamayacagim kadar "loser" durumdaydim. zaten cok da heycanli seyler degillerdi. gergin ve sikici izleyislerle doluydular, anlatip hava atabilecegim kimse de yoktu. vayaminakoyim gecti bunu anlar anlamaz, derdim var kullanamiyorum, benim sansim da bu kadar. bu gerilim filmlerine ozellikle katlanamiyorum, yani korku da sevmem ama gerilim bende kayisin koptugu yer.
hayat hic kayisimi hic koparmadi, hatta dogrusu en fazla hayatin yoklugu kayisimi koparabilirdi.
surekli bekleyerek bekledikce koparak KAYIS KOPTU KAPTAN

bizim ailede cok guclu sagduyu akar, anneden gecmis olsa gerek, ablamda bile normal bir insana gore kayda deger bi sagduyu var. ben anneme daha cok benziyorum, bu da genel olarak "su an cok zor bir donemden geciyorum" ve "zor bir donemden yeni ciktim" deme olasiliklarimi eliyor. herangi bi donemde.
ahmet abi bir gun demisti ki, hayat mutluluk ihya etmez. mutlu olmayi bekleyerek yasamayi dusunmedigin surece. sorun yok.
terazime tikla bakalim genc. insanlarin aptalca seyleri neden yaptiklarini o kadar merak ederdim ki, yani bir seyin faydali mi zararli mi bitecegi, mutlu olup olmayacagin bellidir di mi? yillar boyunca bunun dogru olduguna inanmam. eheh.komik bile degil. bu niyeyse ablamin sado-mazosizmin normal olmadigina inanmasi gibi.
bu normale inanmak gibi bir sey.
aha yeminlen buldum:
normale inanmiyorum ama bir sagduyu var.

bilgisayarin sarji bitecek iyi mi? yarin da kalk kolaysa 7.30 da.

we can do it softcore if you want
but you should know that i go both ways

Hiç yorum yok: