9 Mart 2011 Çarşamba

brand new day

insanlar suphe dolu arkadasliklari nasil yurutuyorlar lan. surekli acaba arkamdan is mi ceviriyor diye mi dusunyorlar. yada "olm simdi eskime yazicak bak gorursun" paranoyasinin mi pencesindeler.ya abi gozun kapali guvenemiyorsan arkadas olma o zaman amina kodugum. samimi oldugundan emin degilsen olma. ya insanlarin samimiyetlerine guvenen bi tek kaldiysam bu dunya sicmis kusura bakmayin. ben ki su dunyadaki en paranoyak insanim, konu arkadasim dedigim bi avuc insan olunca kafama vurup denize atsalar samimiliklerinden, dun soyledikleri seyden, yada en azindan bana karsi hislerinden suphe etmem. ama demek ki yaniliyorum lan. ya sikiyim. bok.pusur.
yani kendime bi el mesafesinde gordugum, bir seyer anlattigim,ulan herkese anlatmadigim seyleri anlattigim insanlar
ama onlar seni demek ki okyanuslar otede goruyorlar
ve senden supheleniyorlar
ve kocasini fbi 'ye sikayet eden amerikali iyi birer ev kadini olabiliyorlarmis.
yani. bana guvenilmemesi kalbimi kiriyor.
va baska bi bok da yok bu konuda soyleyecek.

soyle gerilimlerden nefret ediyorum.
ha hayatimda liseli dramasi yok mu diyodun. al sana drama. beynini siktigimin oykusu.


Hiç yorum yok: