14 Nisan 2011 Perşembe

kizlari yan odaya attim alkolun son damlalari damarlarimda ucarken jailbreak dinliyorum. ve simdi portecho nina, portechoyu seviyorum, %50 beril %50 muziklerinden. yazilarimi tuvalette planliyorum, her planda bir seyler cikip gidiyor ve en yalniz sozcukler kaliyor. dipsip faksit bok. kaybedenler klubuyle ilgili yazmayi dusundum sonra yoldayla ilgili ve tabi ki tol ile ve hepsinin birbirine ve sonra barisa nasil baglandigini, nejatin barisa nasil baglandiginin ve benim nejata nasil dolandigimi ve hepsiyle yoldanin iliskisini ama simdi iste bunun zamani degil, simdi aslinda uykudan calinan cok kisa ve oz bir zaman, bu ani yasanmis kilicak olan.
guzel neredeyse cocuksu bi guzellik vardi parkta, bir kac romatik ve kugular disinda bos ve misafirperverdi, banklardan birine attik kendimizi. kolumu omzuna attim, gok yuzu pamuk sekerden bulutlar pembeliginde ve ay sozlerle degil ezgili fisiltilarla anlatlan bi aydi. oykuler birbirini izledi.
guzel, hayir ya, muhtesem geceydi.
arkasi yarin

Hiç yorum yok: