25 Mayıs 2011 Çarşamba

smoke




tutunun komurlestiren zevki. kanda ve damarda dolasip butun vucudu ele geciren ve dumanin gizemi. hisir hisir.

her sey johanny deep ile basladi















biri sigaranin kadinlara ve veletere yakismadigini soyledi

sigara icen kadinlari googllarken ne dusundugumu bilmiyorum ama kendimi durduracak degildim. lk izlenimlerim bana birinin soylediklerinde hakli oldugunu gosteriyo gibiydi.  sigara seksiligi sadece erkeklere mi mahsus? bunu arastirdim.


sigaranin bu resimdeki tek islevi iticilik gibi
 ama




 bu kadinin oglansi bi muhtesemligi var

o sigara olmadan eksik olurdu


 o kendisi icin iciyor cunku o her seyi biliyor



onu kendisi olmaktan kimse tutamazdi








bir butun


cunku hayat insani yeterince karistirdigi zaman kadin yada erkek kalmaz. 
kendisi: guclu (bu resim bana annemi dusundurtuyor)






o sigaranin seksi yaptigi bir kadin, evet onunla sevisirdim



biliyoum butch


 ama elbette, herkese yakistigini soylemek dogru olmaz :




na-a-a


Hiç yorum yok: