14 Aralık 2011 Çarşamba

Hayata Donmek

Hayata geri donmek istiyorum. uzun zamandir, cok uzun zamanmis gibi gelen bir suredir kendi kucuk kosemde oturup, hayatin cesitli sorunlarinin ve sorumluluklarinin benden uzak olmalarini dileyerek geciriyorum gunleri. sabaha karsilarda, bir turlu erisilmeyen doruklarin arandigi gecelerde, fazla erken biten ruyalarin sabahlarinda ve istemeden ve hic bir seyi istemeden yasayarak, kisacasi yuzlesmenin uc yolundan en bana hep en kolay gelenini, kacmayi secerek soluyordum. hissizlesip, siradanlasmak, en buyuk korkum olmaya yaklasmak.
Yine bir sabahin esiginde uyaniyorum bu mevsimden, kis uykusunun sona ermesi geekiyor, saat bes kuslari bahari getirior ve benim yasamya donmem gerek. sarki soylemeye, okumaya, oynama, istemeye donmem gerek yoksa kullanmadikca yok olan deham icimde bir ciban gibi zehirliyor beni, acilasiyorum.
Gunaydin. Good morning! we sang the whole night through! yagmurda dans ettik, kutumuzdan ciktik ve cesaret ettik.
bir gun birileri cesaret etti.

Hiç yorum yok: