9 Eylül 2009 Çarşamba

I was alone, falling free, trying my best not to forget

ne olursa olsun yasamak lazim. iste bu kadar cikiyor agzimdan, her seyin sonunda, edilen onca lafin, okunan onca seyin ardindan, o kadar cigliktan sonra baska bir sey kalmiyor geriye. yasamak lazim diyebiliyorum, bir sekilde hayatta kalmak ama adam gibi yasamak lazim. yasamayi becerebilecek miyim sorusu kayboluyor, beceriyorum'a donusuyor bir yerde. yada kendimi uyusturuyorum daha fazla sorgulamamak icin. kendimi sozlerle, arkadaslarla, ickiyle, internetle, oykulerle uyusturuyorum. yasamak icin hersey. Cunku olmek, sadece olmaz iste, sahneyi birakmak, meydani baskalarina birakmak icin erken henuz, hayaller cok, tutkular ac.

mide bulantisi yasamimin dogal bir yan etkisi artik, dusunmekten ve acliktan sikilinca calkalaniyorum, ogurup icimi bosaltmak istiyorum dunyaya.

bazen de kelimelerim bitiyor. hayalerim tukendikce, inancim oldukce yavas yavas, her gun biraz daha uzun kaldikca yatakta, kelimelerim de oluyor. solan arzularim mi yoksa ben miyim, yoksa ben arzularimdan mi ibaretim? zamanin kollarina istesem de ozgurce birakamiyorum kendimi, icimde kopan bir seyler var. huzursuzlugumu bogamiyorum genclik saatlerinde, aman kalsin.

yalniz bazen, yok bazen degil aslinda itraf ediyorum, ben
dusuyorum, biliyor musun? gittikce, her an dusuyorum, dusuyorum, hizla, yavasca, ara ara, ama dusuyorum. kopuyorum hayattan, insanlardan ve dunyadan kopuyorum, karanliga, catlaklara dusuyorum dunyanin icinden. ve elimi tutan yok diye uzuluyorum da. kendimi kandirmiyorum, beyaz atli prenslerin beni kurtarmasina izin verecek biri degilim ben. kendimi kurtaracak gucum yoksa zaten birak duseyim. ama ariyorum iste, guc alabilecegim seyler ariyorum, tutunabilecegim dallar, sabah yataktan bir dakika erken cikmak icin motivasyon, kalemi elime aldigimdan akicak sozcukleri ariyorum. arayan insan olmez, kendini oldurmez degil mi? degil mi? oyle olsa gerek.
bak iste, biraz da sana tutunuyorum. buraya, insanlara, aciklanamayacak bir sey bu yaptigim, kimse gorsun diye bile yazmiyorum artik. yazabilmek icin, var oldugum icin yaziyorum. yada yazdigim icin var mi oluyorum belki de..?

Hiç yorum yok: