11 Eylül 2009 Cuma

ateste yuruyecegiz

yapacak biseyi olmayan insan sacmalar hastaligina yakalandigimi bu blogu okuyarak anlayabilirsiniz. bu gun aslinda 14 haziran 2010 edit yapiorum ben su an.  vay, ali abi, naber abi?! madem gelecekten ayziyorum kendime bi sey soylemek istiyorum okan bey, ssst oyku, kiz uzulme lan bi kac aya ezel diye bisi cikicak onu izlemeye baslican, annenle aran duzelicek bu vesileyle, ama azcik aklin olsa vaktiyle su inciden bi hesap alirdin, almican. neyse yea.


********
 o zaman bu editte mart ayindan gelsin 2011.  bir donguyu daha tamamladin. gecen yil oldugun kadar yarim veya garip degilsin. 2009 boktan bir yildi, bunun farkindaydik ve 2010'dan oyle olmamasini istemistik, ben ve hayali arkdaslarim. olmadi da, 2010 bizi fazla uzdu diyemem, 2009'dan sonra gercekten igrenc olmasi gerekirdi cunku.  yasamaya devam ettik, oyunlar gittikce bir kenara birakildi, kafa boyuna geri dondu, ve 2010 sonunda bitti, ustelik oyle ya icim artik tamamen bos degildi ki, ince bir aglama yerine koca bir bang ile bitti. 2011'dan muhtesem olmasini istiyoruz, ve simdiye kadar beni cok da hayal kirkligina ugratmadi. ama ihtiyacim olan bir sey var, hani 2009'un sonunda yaptigim o seye. evet, gizzzemliyim, napalim. sonucta her seyi en cok kendim icin yapiyorum.
xxxxxxxxx


delirium as a state in which the patient appears out of touch with his surroundings and is spontaneously producing evidence of his confusion and disorientation by muttering, rambling, shouting, often offensively and continuously, with evidence of delusion and hallucination, and often with so much associated motor activity that physical exhaustion overcomes him.


neredeyse bir tur garip oyun.


*******

tasslehoff'u ozledim.

Hiç yorum yok: