11 Eylül 2009 Cuma

eve atmak istedigim erkek muzik, opmek istedigim kiz muzik

of uzerinden 9 ay mi en gecmis su ayzdikalrima bakip, urkuyorum yemin ederim ne pis samimiyetsiz yazilar yazmisim. uzerime cok gelmiyim lan, kultur soku filan kolay degil bunlar. okumayin lan bunlari, noolur okumayin.

kafayi dikmek istiyorum arada. basim deli gibi agriyor, gunlerdir, hayir aylardir ilk kez sabah olmadan uyumak istiyorum, aslina bakacak olursan uykusuzluktan geberiyorum...yazar burda abartti, aslinda uykuya olan tatli bir acliktan ibaret hissettigi ama.olsun.

okul bu pazartesi aciliyor, bilmek istersin diye soyluyorum bu gun gunlerden persembe. hatta teknik olarak cuma. saat sabahin ikisi (ve ben uyumak istiyorum! tanim bu cok garip) ama okul aciliyor! heyya? orda kimse var mi? beni duyan birileri? okul ACILIYOR diyorum? okul bu pazartesi aciliyor. sabah alti aksam 5 mesaisine yeniden basliyorum...hersey cok garip...hissediyor.

okul hem arti hem de eksi yonleriyle icinden cikilmaz bir sey. kelimenin tam anlamiyla. lise okumaktan kurtulmanin bir yolu yok. ustelik su cumleyi kurdugum icin kendimi kotu hissetmeme yetecek kadar da iyi bir sans. yani sokaklarda da olabilirdim, veya daha kotu bir lisede. ama icimden aslinda merak ediyordum, gercekte fark eder miydi?

arti ve eksilere gelirsek. evde daha az vakit gecirmek hem arti hem eksi sayilir, onu notr yaziyorum. ailem beni ozleyecek ben onlari bu bir arti. yayarak gecirilecek bos zamanim azaiyor bu eksi. ders dinlemem gerekecek bu eksi. erken kalkmam gerekecek bu daha da eksi. sinavlar, okul uniformasi, ogretmenler ve yonetmelikler de eksi eksi ve eksiler.
ote yandan arti atarfinda neler var bakalim. arkadaslarimi pek sayamam, sonucta yeni bir sinifa basliyorum. ama yeni insanlarla tanisacagim, bu bir arti olabilir. hmmmm. evet. bu kadar. ve yemekler. Ted hakkinda pek cok sey soyleyebilirim ama kantinlerinin superligini sorgulayamam.

ic acici gozukuyor degil mi? fazla iyimser gorunmedigimi biliyorum, inanin bana bu duzetmeye calistigim seylerden biri, ama bir arkadasim kotumser bakmanin bir zarari olmadigini soylemisti. en azindan hayal kirikligi olmuyormus. belki de hakli.

sonuc olarak hayat boyle. basa cikacagim. yani hadi ama bu sadece okul, bunu basarabilirim.

bu gecelik burda birakmayi dusunuyorum. belki oturur biraz dragonlance okurum, tasslehofu cok ozledim. iyi geceler yedi cuceler, iyi geceler ve guzel dusler bana.

Hiç yorum yok: