18 Ekim 2010 Pazartesi

gece iki sularinin kiyisinda

yazmak icin de yasamak icin de bire birdir gece.
geceleri uyanik olmak gercek mahrem.  Bu gece ben yine buralardayim, kiyinda.

buyurken icimde bir odada garip kostumler, maskeler, tuylu sapkalar, sahte silahlar biriktirdim, giyinip kusanip, parlak isiklar altina cikar gibi titreyerek belirdim tezgahladigim ufak sahnelerimde. Kendim caldim kendim oynadim. korkuttum, guldurdum, deli sandilar, kactim, kacamadim, yakalanadim, kilik degistirdim. isime geldikce yalan soyledim, koselerden dondum, danslar ettim, evirdim cevirdim, sik sik kivirdim ama egilmedim. diktim, magrur cingeneyle gururlu asil arasinda gitti geldmi, bir turlu yuzumu dusuremedim. Sonra bir gun ne kaldiysa geriye bastonlarimdan, maskelerden ve repliklerden topladim, bir  ucak yapip attim. yola ustsuz bassiz, ciplak devam etmeye basladim.

ciplak soytariyim, topuklarim catlak, ayaklarim cirkin, tirnaklarim uzamis, makyajim akmis daha da akiyor, iffet kalmamis, terbiye sinek kadar, futursuzun biri, gelecegi de yok gibi sanki.


buda boyle bir merhabam olsun.

Hiç yorum yok: