12 Mart 2011 Cumartesi

bilmediklerim sonsuz oldugu icin bildiklerimle kiyaslandiklarinda ortaya cikan sayi bolu sonsuz belirsizliginde cevap hep sifir geliyor ve bildiklerimi de bilmedigimi hissediyorum

.
yani bildiklerini anlat dediginde agzimdan hep pembenin yesile karistigi bulanik resimler cikiyor memur bey cunku orda bir kaos var, tamamini bilmemenin. hic bilmeyecek olmanin.tut ki bilmediklerimi guzel bir sekilde soyleyebildim. tut ki parcaladim da parcaladim icimden bir borges cikardim, yine de beni anlayabilecek misin bakalim? ya mutlulugun resmi? esegin ami?
ben ve tum yaratiklar, keske hep boyle olsalar canavaaaar manavar
bence bu gunun altin orani menemendi. menemenin hayatimda cidden ilginc bi onemi var, eger menemen o gun olmussa genelde baska hic bir sey bu heycani bastiramiyor. Yillardir menemen yemedim mi nedir bilmiyorum, ama bu gunlerde menemenin hayatimda ki yer aciklanamaz.
geri kalan her sey de fena degildi iste.

rien de rien
(kim possible: leonu aldim. cikolatali sut hazan'in, sigara nc'nin ellerinden oper, tarih 27 marttan sonra.opucukler)

Hiç yorum yok: