4 Mart 2011 Cuma

cigarettes and chocolate milk

Cigarettes and chocolate milk
These are just a couple of my cravings
Everything it seems I likes a little bit stronger
A little bit thicker, a little bit harmful for me


           +







And then there's those other things
Which for several reasons we wont mention
Everything about em is a little bit stranger, a little bit harder
A little bit deadly 




simdi butun bagimliliklarim bir marla singer sirretligiyle yuzlerini gosterip alacakli ev sahibiymis gibi hesap soruyorlar ve bu yuzden utanc icindeyim.surekli insanlara bakiyorum, surekli emaillerime bakiyorum, surekli bilgisayara bakiyorum, ve en sonunda kendimi bi ise yaramaya ikna ettigimde bile huzurlu degilim, beklerken huzurlu olmayi beceremiyorum.
beklemekten nasil nefret ediyorum, gazap uzumlerinden nefret eder gibi, bizim bakkalin serdigi kilimden nefret eder gibi

hic tanimadigim  insanlari ozluyorum. pia, anyone?
(gecen bi deneme sinavinda pia cikti olum. hemen "yazar ozlem icindedir"i isaretledim)
(hay ebesini simdi de spiders calmaya basladi. bu gece habire damardan. evren bu gece sikici biri olmami istiyorsa elimden biseyler gelmez gencler)

Hiç yorum yok: