6 Mayıs 2010 Perşembe

pia

ben de piami bekliyorum

halbuki pia olmakti en dogali
merak ediyorum acaba ben de pia miyim
sevecen eller uzatiyor muyum kimseye
ve duslerinde kaciyor muyum.
halbuki ben kendi piami ariyorum,
ankaranin bombos gecelerinde bile
yildizarla dans edebilecek bir pia benimle
bir o, bir bu, bir kac demet leylak kokulu sozcuk
ben de piayi bekliyorum

bazen oyun oynuyorum, diyorum ki kendime
sen piasin iste, dur ve bekle
bekle gelecek, guluslerini ruzgarda koklayip
saclarinin dansini izlemeye gelecek.
yumusak elli pia
her sey sen yollarda olunca duzeecek

ah pia vah pia
seni olesiye bekliyorum
bir an daha gulusunu gormeden yasamamak
katlanamiyorum kaybettigim anlara
pia seni sevmek istiyorum
pia ne olur gel, seni ozluyorum
pia ben olamam, ben yollardayim
seni ariyorum

Hiç yorum yok: