3 Nisan 2011 Pazar

anlaticak cok sey, yeterli kelime yoktu.
burjuva olmak guzeldir. bu hicivli bi elestiri yazisi degil, uyumlu bi lokum firti. burjuva olmak guzeldir, vedat turkali tanimlamalarinda. cikolata yemek ve su faturasindan endiselenmeden uzun duslar alabilmek. kafaniza estiginde disarda yemek ve yeni spor ayakkabilar. burjuva olmak guzeldir.soylediklerimi dusunun, bu elestiri degil, bir soru. hayir kimseye degil once bana. belki eger istersen sana ama yanlis anlama once bana.
burjuva olmak guzeldir, vaz gecmek zor. sadece agzimi actigimda celiskinin, her gun uzerine kirmizi ferrarimmiscesine yaslandigim celiskinin farkindayim. 
yalniz cevap seni tasmandan tutar ve surukler.surukleniyorsun ve onurdan ne kalmissa parcalanip gidiyor.
ve boylece ta yolun en basinda kaybediyorsun.
karnim tok, sis ve igrenc pembe bir uzuvmuscasina cikiyor, sanki icinde dunyanin sonunu getirecek ac gozlu ve doymaz bi canavar beliyor. bekliyor. tok ama daha fazlasina ac.
icimde bir kaybeden vardi ama bir turlu cikmiyordu ortaya, gorunen sadece bi burjuvaydi. kaybetmeyi birak bi yana, o kadar saskin bir pictim ki, sans yuzume gulup durur-du. ona tapardim, sansla konusur, flort eder, tapardim. bildigim kadariyla kirmizi dudakli ve sacli bi kadindi. bazen yesil elbiseli, cogunlukla ciplak ve memeleri sevemeyecek kadar kucukken bile muhtesem memeleri oldugunu bilirdim. bana habire guldu ve adimi hep o capkin alayci gulumsemeyle soyledi ve her defa sanki bi meydan okumaydi. hic soz vermezdi, hic istemedim, bu yuzden kazanirdim. soz isteyenlerden ve korkaklardan ve oyunu guvenli oynamak isteyenlerden tiksinirdi, carpardi suratlarina.
sans benleydi, ama sanslada kaybetmenin yollari vardir. dunyanin en sansli insaniysaniz surekli kazanirsiniz,
kirmiziya butun parani koy ve siyah de. kaybet.yuz cevir. korkak ol.
ondan yuz cevirmek yaptigim en igrenc sey degil miydi. oyle oyle, iste ahlakin sana yaptiklari, ve yaptirdiklari.
hah
kucukken bir hirsiz
olmak isterdim.

sansla yeniden sevisssmek




Hiç yorum yok: